معاون رییس جمهوری از طرح توانمندسازی زنان در حوزه های بازاریابی برای کالاهای تولیدی زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی ، آی تی ، وآی سی تی خبر داد.

نشست معاون امور زنان رئیس جمهور با زنان نمونه استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در  نشست معاون امور زنان رئیس جمهور با زنان نمونه استان زنجان با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت با اشاره به طرح حمایت از صندوق های خرد روستایی برای توان افزایی و مهارت افزایی زنان خانوار ، از حمایت خاص از آنان تاکید کرد.

ابتکار همچنین از طرح توانمندسازی زنان در حوزه های بازاریابی برای کالاهای تولیدی زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی ، آی تی ، وآی سی تی خبر داد.

وی با تاکید بر تقویت گفتگوی بین نسلی ، درون خانواده ای ،استان زنجان را 18 مین استان کشور در اجرای  طرح گفتگوی ملی خانواده برای شناسایی شکافهای موجود در خانواده ها و حل آنها اعلام کرد.

استاندار زنجان هم در این جلسه با بیان اینکه 335 تشکل مردم نهاد در استان زنجان مشغول به فعالیت هستند گفت: وجود 66 تشکل خیریه با بالاترین مشارکت مدنی در شهر زنجان را به عنوان شهر کریمان شهره کرده است.

مهندس درویش امیری همچنین وجود بیش از هزا رو400 هیات مذهبی در استان را یکی از عوامل بی بدیل اشاعه فرهنگ حسینی در زنجان دانست وافزود: اولین راهپیمایی عظیم زنان سال 1357 وقبل از پیروزی انقلاب در کشور را زنان زنجان شکل دادند.

استاندار با بیان اینکه خانواده مهمترین رکن استحکام وبقای خانواده است خبر خوبی هم برای زنان شرکت کننده در دوره های کارآموزی تشکل ها و موسسات خیریه داشت و افزود : بنابر دستور صریح رئیس جمهور تامین اجتماعی حق دریافت حق بیمه برای این دوره ها ندارد.

همکاری ضعیف بانکها در ارائه تسهیلات به زنان کارآفرین ، کاهش حق بیمه و همکاری بیشتر تامین اجتماعی در این خصوص و ایجاد مرکز رشد شتاب دهی کسب و کار برای بانوان ، از مهمترین درخواست های تعدادی از زنان حاضر در این نشست بود.

انتهای پیام/ن

نشست معاون امور زنان رئیس جمهور با زنان نمونه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.