دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از متولیان امر خواست مرکز ترک اعتیاد برای بانوان در بناب راه اندازی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دهقان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب اظهار کرد: به دلیل فقدان امکانات و محل مناسب برای ترک اعتیاد بانوان ضروری است مسئولان اداره بهزیستی شهرستان با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز ترک اعتیاد برای بانوان شهرستان اقدام کنند.

وی گفت: در حال حاضر معضل اعتیاد و مواد مخدر بزرگ‌ترین معضل اجتماعی جامعه بوده و بسیاری از موارد ریشه در فقر و بیکاری دارد و حل این مشکل همه گیر اجتماعی نیازمند خرد جمعی و همت مضاعف مسئولان امر و همکاری همه جانبه مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب بناب با اشاره به کمبود نیرو در بخش اجرای احکام اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کار در قسمت مواد مخدر و همچنین اجرای احکام وجود ۲ نفر جوابگوی این همه حجم کار نیست و ضروری است نسبت به افزایش نیروی مورد نیاز در این حوزه اقدام شود تا احکامی که صادر می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه دهد.

دهقان گفت: اداره بهزیستی بنا به وظیفه ذاتی خود و با استفاده از ظرفیت سایر ادارات باید زیرساخت‌های لازم را برای بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه فراهم کند.

 

انتهای پیام/ی

 

ایجاد سرپناه در بناب

برچسب ها: قاچاق ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.