فرماندار شاهرود گفت: در پنج سال اخیر ۷۵۱میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در آیین افتتاح ۱۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی متمرکز شاهرود به میزبانی سالن همایش‌های پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور وزیر علوم بابیان اینکه بالغ‌بر ۷۵۱ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید برای شاهرود هزینه شده است، تأکید کرد: در سال جاری بیش از ۱۵۰ پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه بیشترین تعداد پروژه قابل بهره‌برداری در یک دهه اخیر طی هفته دولت سال‌جاری در شاهرود افتتاح‌شده است، افزود: این رویه نشان می‌دهد که دولت در سال‌های گذشته باوجود اعتبارات اندک، توانسته بااراده و انگیزه جدی، رویکرد مردم‌سالاری را در دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار شاهرود در دیگر بخش سخنان خود، گفت: امروز دشمن می‌خواهد بین دولت و مردم فاصله ایجاد کند لذا برای گذر از این بحران نیازمند همراهی و هم‌افزایی بیشتر هستیم تا بتوانیم نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

محمدی بابیان اینکه هفته دولت بهانه‌ای برای تبیین دستاورد‌های نظام است، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها بتوانیم با مطرح کردن خدمات صورت گرفته شاهد، کاشت بذر امید در جامعه باشیم.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

نقشه های دشمن را خنثی می کنیم

برچسب ها: تسهیلات ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.