وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون نزدیک به ۲ هزار سمن در کشور ایجاد شده است. گفت: امروز ۸۵ خانه جوان در سطح کشور وجود دارد و ۳۵۰ دفتر امور مشاوره نیز فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در نشست با ورزشکاران و جوانان لامرد با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۲ هزار سمن در کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: امروز ۸۵ خانه جوان در سطح کشور وجود دارد و ۳۵۰ دفتر امور مشاوره نیز فعال است.

وی تصریح کرد: پارسال ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا و سیستم بانکی کشور در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.

مسعود سلطانی‌فر گفت: سالی پر رویداد در حوزه ورزش کشور داشتیم که با مسابقات فوتبال جام جهانی آغاز شد و با تلاش فرزندان ملت، تاریخی‌ترین و استثنایی‌ترین نتیجه در گروه مرگ گرفتیم که مقام معظم رهبری نیز از تیم ملی تقدیر کردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در سایر حوزه‌های ورزشی نیز افتخارات بزرگی کسب کردیم، افزود: در کاروان آسیایی جاکارتا از ۳۱ استان نماینده وجود دارد که تاکنون ۱۶ مدال طلا کسب شده است.

مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اتفاقات خوب در حوزه ورزش لامرد، افزود: چند سالن و زمین‌ چمن مصنوعی در دهه فجر در لامرد افتتاح و اقدامات لازم برای بهره برداری از خانه جوان نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر ورزش و جوانان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.