نشست هم اندیشی با اعضای کمیته اقلیت های دینی جهت هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

حوتی نژاد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: نشست هم اندیشی با اعضای کمیته اقلیت های دینی  پیرو مصوبه جلسه ستاد استانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور روسای انجمن های زرتشتیان استان یزد برگزار شد.

حوتی نژاد افزود: این نشست در راستای برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و نیز تدوین گزارش این انجمن ها در چهارمین دهه انقلاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه ما سال های طولانی با اقلیت های مذهبی کشور همزیستی مسالمت آمیزی داشته ایم گفت: در سرزمینی با دو معیار ایرانی و اسلامی زندگی می کنیم و ایرانیان غیرمسلمان در همه دوره های انقلاب پا به پای مسلمانان حرکت می کنند در واقع همه ما برای یک هدف واحد که سر بلندی ایران است در تلاش هستیم.

حوتی نژاد افزود: ما برای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه تلاش می کنیم چراکه در دین مبین اسلام و سیره ائمه معصومین(ع) آمده است که درجامعه اسلامی نباید شکاف و تعویضی وجود داشته باشد و باید عدالت اجتماعی درجامعه اسلامی حکم فرما باشد.

انتهای پیام/ غ

برنامه های اقلیت های مذهبی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار