رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برای برگزاری سالگرد چهلمین پیروزی انقلاب، ۱۸ کارگروه در استان یزد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: در نیمه دوم سال ۹۷ همه بخش‌ها و کارگروه‌های ستاد جشن‌های انقلاب، سلسله نشست‌ها و تبلیغات میدانی خود را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه‌های دشمنان را در ارتباط با جنگ اقتصادی و فرهنگی نقش بر آب خواهند کرد.

وی گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، منافقان و تبلیغات سوء استکبار جهانی که در صدر آن‌ها آمریکای جنایتکار قرار دارد، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: استکبار در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس و برون مرزی شکست خورد و به فضل خدا در جنگ اقتصادی نیز مغلوب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به توطئه‌ها و شیطنت‌های آمریکا و دیگر ایادی مستکبران تصریح کرد: دشمن با هدف زیر سئوال بردن و سیاه نمایی دستاورد‌های نظام حرکت و تلاش می‌کند، ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام را بی اثر و ناکارآمد جلوه دهد.

فخرالدینی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص نکوداشت ساللگرد پیروزی انقلاب افزود: برنامه‌هایی ارائه شود، که مستدل و باورپذیر نیز باشد.

انتهای پیام/ی

تشکیل ۱۸کارگروه برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار