محمد موسی گفت: بازیکنان الدحیل از لحاظ تمرکز ذهنی و قدرت بدنی از شرایط خوبی برخور دار هستند و تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم.

مدافع الدحیل قطر: هدف مان مقابل پرسپولیس فقط پیروزی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد موسی، مدافع تیم فوتبال الدحیل قطر درباره تقابل تیمش با پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازیکنان از لحاظ تمرکز ذهنی و قدرت بدنی از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و به نیمه نهایی صعود کنیم. هدف اول ما حضور در نیمه نهایی و سپس قهرمانی آسیا است.

او افزود: الدحیل تیم بزرگی است و در تمامی مسابقات برای پیروزی به زمین می‌رود. اعتماد به نفس خوبی داریم و یک پیروزی آسان در دوحه (شهر میزبان دیدار الدحیل - پرسپولیس) سبب می‌شود تا موقعیت خوبی برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی داشته باشیم.

موسی درباره هواداران الدحیل گفت: صبر و تحمل هواداران تیم ما زیاد است و آن‌ها با تشویق هایشان به بازیکنان انگیزه زیادی می‌دهند. هدف ما حضور در نیمه نهایی - صعود به فینال و کسب مقام قهرمانی است و امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم.

مدافع الدحیل گفت: در ۳ بازی گذشته در لیگ ستارگان قطر شکست نخوردیم و با پیروزی از زمین خارج شدیم. مسابقه سختی با نماینده ایران داریم و هدف مان کسب پیروزی است.

محمد موسی ۳۲ ساله متولد ۱۹۸۶ در قطر است و سابقه بازی در تیم‌های ام صلال، السد و الدحیل را دارد و از سال ۲۰۰۸ عضو تیم ملی اصلی قطر است.

دیدار تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۰ روز سه شنبه (۶ شهریور) در دوحه قطر برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:برانکو: پرسپولیس آرزو‌ها و قابلیت‌های خاص خودش را دارد/ به دنبال یک نتیجه خوب هستیم

پرسپولیس مقابل الدحیل سفید می پوشد+ عکس

ابهام در جذب ایمن/ کمال الدین بازگشت/اسباب کشی پرسپولیس در قطر!


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم الدحیل قطر درباره تقابل با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار