با سفر مسئولان پرسپولیس به دوحه انتقال ایمن حسین بازیکن ملی پوش عراقی به تیم فوتبال پرسپولیس در هاله‌ای از ابهامات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با سفر بازیکنان و بسیاری از عوامل تیم فوتبال پرسپولیس به شهر دوحه قطر برای رقابت برابر تیم الدحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، سفر ایمن حسین مهاجم عراقی تیم فوتبال عراق  به تهران برای رسیدن به توافق با مسئولان این باشگاه لغو شد.

جذب ایمن حسین در هاله ای از ابهامات /بازگشت کامیابی نیا به تمرینات پیش از دیدار برابر الدحیل

گفتنی است این اولین بار نیست که سفر ایمن حسین به تهران توسط پرسپولسی ها لغو شده است و این موضوع می تواند به ضرر پرسپولیسی ها تمام شود.

بازگشت کمال به تمرینات تیم پرسپولیس قبل از دیدار برابر الدحیل/زمین اسپایر از پرسپولیسی ها گرفته شد

جذب ایمن حسین در هاله ای از ابهامات /بازگشت کامیابی نیا به تمرینات پیش از دیدار برابر الدحیل

روز گذشته ( 4 شهریور 1397) بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود تا پس از ورودشان به شهر دوحه اقامت کوتاهی را در هتل تورچ داشته باشند و پس از آن در زمین اسپایر که برای تیم ملی فوتبال قطر و بازی های جام جهانی 2020قطرساخته شده است تمرین داشته باشند ولی با نظر مسئولان قطری سرخ پوشان اسپایر را به مقصد شماره 8 ترک کردند و اجازه تمرین در زمین از قبل تعیین شده را پیدا نکردند.در این تمرین همچنین کمال کامیابی نیا که به دلیل سرما خوردگی و لرز حضورش برابر الدحیل به اما و اگر ها کشیده شده بود ، حضور یافت و با سایر بازیکنان تیم به تمرین پرداخت.

سرخ پوشان در 2 نوبت تمرین می کنند

جذب ایمن حسین در هاله ای از ابهامات /بازگشت کامیابی نیا به تمرینات پیش از دیدار برابر الدحیل

با نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است بازیکنان این تیم در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برای آخرین پیش از رویارویی برابر تیم فوتبال الدحیل در زمین شماره 8 به تمرین بپردازند .قرار است فردا ( سه شنبه 6 شهریور ) تمرین صبح در زمین شماره 8 و تمرین بعداز ظهر این تیم  از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار کنند.

زمان نشست خبری تیم های پرسپولیس و الدحیل مشخص شد

نشست خبری پیش از دیدار تیم های الدحیل قطر و پرسپولیس امروز از ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد و در اولین زمان نبیل معلول با خبرنگاران به گفتگو خواهد پرداخت.برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز از ساعت ۱۳ در نشست حاضر خواهد شد.

جامانده پرسپولیسی ها به قطر رسید

حمیدرضا طاهر خانی ،بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل اشتباه فدراسیون فوتبال کشورمان و تحویل ندادن گذرنامه به او از همراهی تیم بازمانده بود ،در آخرین دقایق دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد .


بیشتر بخوانید:

حسینی: تمام قطر برای شکست پرسپولیس بسیج شده اند

الدُحیل قطر-پرسپولیس ایران/ برانکو با ترکیب لو رفته مقابل شوالیه‌های قطر


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار