سعید ناجی گفت: حوزه فرهنگ نیازمند نگاه و بازبینی ویژه‌ای است ، اگر به فرهنگ دقت نکنیم، آسیب‌پذیری بالایی را در حوزه فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در مراسم  تودیع و معارفه مدیران کل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دولت یازدهم کشور را در حالی تحویل گرفته که مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی و غیره گریبان گیر کشور شده بود و امروز نیز دولت با تهدیداتی روبرو است که بیشتر متوجه مدیریت نظام با تمرکز بر مسائل اقتصادی و معیشتی است اما بااین‌حال شاهد موفقیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی در ادامه افزود: این روزها و این ایام بهترین راه برای امیدوار نگه ‌داشتن مردم و درصحنه نگه ‌داشتن آن‌ها حفظ وحدت در رده‌های وحوزه‌های مختلف است.

ناجی با اشاره به تودیع و معارفه مدیران کل ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در وزارت ارشاد شکل‌ گرفته حرکت‌های خوبی را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم و بارقه امیدی در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد شده است وامیدواریم سایر متولیان فرهنگ نیز تلاش کنند تا بتوانیم در حوزه فرهنگ که حوزه پر چالش و پرمسئله‌ای است، به نقطه خوبی برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه اگر به حوزه فرهنگ توجه خاص نکنیم، هنر فاخر نیز نمی‌تواند خودش را آن‌طور که شایسته است، به جامعه ادا کند، ابراز داشت: جامعه و مسئولان باید تلاش کنند تا فضا به نحوی فراهم شود که هنر و هنرمندان فاخر در جامعه بتواند به مردم عرضه شود و ما معتقد هستیم هرقدر در ارائه هنر فاخر مانع ایجاد کنیم، قطعاً خود و جامعه‌مان را از آن محروم کرده‌ایم.

انتهای پیام / ز

حفظ وحدت راه امیدوار نگه‌داشتن مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.