امام جمعه موقت میامی گفت: حضور بیشتر مسئولان در بین مردم طی ایام هفته دولت به‌خصوص در روستاهای محروم‌ میامی می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک شایانی کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام مجید بخشی امام‌جمعه موقت میامی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت میامی با حضور استاندار سمنان گفت: در هفته دولت باید خدمات دولت به مردم ارائه شود و مسئولان در این هفته توجه بیشتری به حل مشکلات داشته باشند، از سوی دیگر باید در نظر داشت که راه برون‌رفت از مشکلات، همدلی بین مردم و مسئولان است.

وی در ادامه  افزود: حضور بیشتر مسئولان در بین مردم طی ایام هفته دولت به‌خصوص در روستاهای محروم‌ میامی می‌تواند به این همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان کمک شایانی کند.

امام‌جمعه موقت میامی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات روستاها یکی از مسائلی است که در زمره مطالبات مردم شهرستان قرار داشته و اجر معنوی و اخروی نیز برای دولتمردان به همراه دارد.

بخشی با اشاره به  توجه بیشتر به پروژه‌های نیمه‌تمام میامی عنوان کرد: این شهرستان به دلیل نوپا بودن نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان سمنان است.

انتهای پیام/ ز

همدلی بین مردم و مسئولان راه برون رفت از مشکلات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.