به مناسبت هفته دولت ، سه طرح بهزیستی در سمنان و مهدیشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این طرح ها شامل ساختمان مرکز داده های الکترونیکی بهزیستی و ساختمان نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در سمنان و مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان ویژه بانوان در مهدیشهراست.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: اتاق سرور داده های این اداره کل با 300 میلیون تومان راه اندازی شده و توانایی پشتیبانی از داده های آماری سازمان بهزیستی کشور را نیز دارد .

وی افزود: مرکز نگهداری از معلولان جسمی و ذهنی گلهای بهشت سمنان در سه طبقه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با هزینه 16 میلیارد ریال ساخته شده و ظرفیت پذیرش 100 معلول را دارد.

در این مرکز هم اکنون 64 نفر معلول نگهداری می شود .

ایزدپور همچنین درباره مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در مهدیشهر گفت: مرکز خادم الحسنین تنها مرکز اعصاب و روان شبانه روزی بانوان در استان سمنان است که با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

به گفته وی ، این مرکز در زمینی به وسعت هزار و 800 متر ساخته شده و ظرفیت پذیرش 65 بیمار را دارد که هم اکنون 50 نفر این ظرفیت پر شده است.

در مراسم بهره برداری از این طرح ها رئیس مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام / ق

جزئیات افتتاح طرح های بهزیستی در سمنان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.