مسئول روابط عمومی دانشگاه خوارزمی واحد کرج در خصوص آخرین وضعیت مترو این دانشگاه توضیحای ارائه داد.

آخرین وضعیت مترو دانشگاه خوارزمی به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به مشکلات پیش آمده درباره تاسیس ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی (واحد کرج) و اعتراض جمع کثیری از دانشجویان، این موضوع برای پیگیری به اطلاع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر راه و شهرسازی رسید.

طی صحبت‌های انجام شده قرار بود در زمین‌های متعلق به این دانشگاه ایستگاه مترو احداث شود ولی متاسفانه در این زمینه توجه خاصی از سوی نهادی صورت نگرفت و اعتراض‌هایی انجام شد و با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و رفت آمد دانشجویان و اساتید به این دانشگاه متاسفانه هنوز عملیات این پروژه از سوی هیچ نهادی اجرایی نشده است.

در این باره عبدالوهاب حقی مسئول روابط عمومی دانشگاه خوارزمی واحد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی بازدید آخر استاندار کرج از این دانشگاه با احداث ایستگاه مترو در دانشگاه خوارزمی کاملا موافق بوده و آن را جزئی از حق و حقوق دانشجویان می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید این استاندار از دانشگاه تصریح کرد: این ایستگاه حق مسلم دانشجویان و دانشگاه خوارزمی کرج به حساب می‌آید و امیدواریم در بازدید بعدی با مترو این دانشگاه به دانشگاه خوارزمی بیاییم.

مسئول روابط عمومی دانشگاه خوارزمی واحد کرج اضافه کرد: مجموعه دانشگاه خوارزمی قطب علم‌ و فن‌آوری است و دانشجویانی که از تهران به این دانشگاه می‌آیند حداقل امکانی که می‌‌توان برای آنها در نظر گرفت راه‌اندازی همین ایستگاه متروی دانشگاه است.

حقی ادامه داد: در حال حاضر در شورای شهر اعضا در حال بررسی این موضوع هستند و ما به صراحت بیان خواهیم کرد که شورای شهر کرج با احداث این ایستگاه در دانشگاه خوارزمی کاملا موافق هستند و آن را جزو حق و حقوق دانشجویان می‌دانند.

وی تصریح کرد: شرکت عمران و متروی کرج بر این باور است که طرح‌ها و جانمایی‌هایی که انجام شده از قبل در محل ماموت بوده در حالیکه در گذشته قرار بوده این ایستگاه در دانشگاه خوارزمی احداث شود و ما امیدواریم بتوانیم آن را برای دانشگاهیان و دانشجویان محقق کنیم.

مسئول روابط عمومی دانشگاه خوارزمی واحد کرج اضافه کرد: قرار بود این ایستگاه در اسفند سال گذشته راه اندازی شود ولی متاسفانه این ایستگاه راه اندازی و چیزی به عنوان تابلو پروژه احداث مترو هم نسب نشده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت از راه اندازی مترو دانشگاه خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۳:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا که !! چند ساله قول دادین برای دانشگاه خوارزمی ایستگاه بزنید و از زمین های دانشگاه هم استفاده کردین. حالا که کارتون داره تموم میشه میگین دانشگاه صرفه اقتصادی نداره؟
آخرین اخبار