سرپرست دانشگاه شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن ۴ شهریور روز کارمند، پیام تبریک صادر کرد.

تبریک سرپرست دانشگاه شهرکرد به مناسبت روز کارمندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد در پیامی فرا رسیدن ۴ شهریور روز کارمند را به کارکنان این واحد آموزشی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر این دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در تاریخ معاصر ایران نقطه عطف و سرمنشأ نام‎گذاری ۲ تا ۸ شهریور به نام هفته دولت شد تا فرصتی برای آشنایی مردم با تلاش‌ها و فعالیت‌های دولتمردان و روزی برای به یاد سپردن تلاش این عزیزان در راه توسعه و بالندگی جمهوری اسلامی ایران باشد و بهانه‌ای برای تجلیل و قدردانی از تمامی تلاش‌های دولتمردان و فعالیت‌های آنان که علی‌رغم سنگ اندازی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، کشتی نظام را با صلابت به جلو می‌برند.
۴ شهریور نیز به حق روز کارمند نامیده شد تا روزی باشد برای تجلیل و قدردانی از این قشر زحمتکش و تلاشگر و روزی باشد برای تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.
بی شک بخش زیادی از توسعه، بالندگی، رشد و موفقیت دانشگاه که هدفش تربیت نیرو‌های شایسته برای کشور است، مرهون شایستگی و توانمندی کارکنان می‎باشد و تلاش‎های صادقانه و بی دریغ کارمندان در عرصه‌های مختلف در کنار استادان و دانشجویان، این مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی نظام یاری خواهد کرد.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان دانشگاه شهرکرد و کارگزاران دولت جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان آرزوی توفیق دارم.»

انتهای پیام/ف

تبریک روز کارمند و هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار