نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: روحیه جهادی و انقلابی لازمه دولت خدمتگزار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست با استاندار و اعضای شورای تأمین چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی لازمه دولت خدمتگزار است افزود: این روحیه نباید از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی گرفته شود.

وی اضافه کرد: ملت ایران دارای شعور اجتماعی و سیاسی بالایی هستند و همواره نسبت به دستاورد‌های نظام رضایت خود را نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های جوان و آینده می‌تواند انقلاب و نظام را بیمه کند.

نکونام با بیان اینکه برخی نارضایتی‌های موجود در جامعه به دلیل سیاسی بازی و اشرافی گری هاست گفت: دولتمردان و مسئولین باید با دوری از این حواشی به خدمتگزاری به مردم بپردازند.

وی افزود: دولتمردان همچنین باید ساده زیستی، صداقت، شفافیت و رسیدگی مستمر به وضعیت مردم را که از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر است، همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

دولتمردان ساده زیستی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار