مرتضی بختیاری گفت: برگزاری جشنواره تئاتر رضوی امکان ترسیم زندگی حضرت رضا(ع) در قالب هنر را فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛، مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر رضوی امکان ترسیم زندگی حضرت رضا(ع) در قالب هنر را فراهم می کند.

بختیاری با بیان اینکه سبک زندگی رضوی، آزادگی و عزت را به انسان‌ها می‌آموزد، افزود: باید تلاش شود در این گونه جشنواره ها با استفاده از هنر فاخر، نفوذ و قدرت رسانه‌ها، معارف ناب و پیام‌های فرهنگ رضوی را به نحوی موثر به جامعه معرفی کرد.

وی تاکیدکرد: با نگاه به زندگی امام رضا (ع) از شیوه مدیریت، رفتار اجتماعی و تعاملات امام رضا(ع) با مردم، درس های بسیاری می توان گرفت و سرتاسر زندگی حضرت رضا (ع) تبلور توجه به محرومان و نیازمندان است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره ترویج فرهنگ رضوی در بین نوجوانان و جوانان گفت: این جشنواره آنگونه باید رفتارکند که با نحوه و سیره امام رضا(ع) آشنا شوند و زندگی امام رضا(ع) را به عنوان الگو برای خود قرار داده دهند.

بختیاری ضمن تاکید بر تداوم  برگزاری این نوع جشنواره ها یادآورشد: در شرایطی که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی در میان امت اسلام هستند، وجود مقدس امام رضا (ع) سرمایه‌ای عظیم برای جامعه اسلامی است چرا که این امام رمز وحدت در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ب

صحبت های قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بجنورد

برچسب ها: سخن بزرگان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.