پس از بر روی کار آمدن علی کریمی به عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت، تغییر و تحولات جدیدی در پست‌های مختلف این تیم به وجود آمده است.

پس از طباطبایی و عبدنصرالهی، بیات سومین اخراجی کریمی / ناظمی در لیست انتظار؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با آمدن علی کریمی به عنوان سرمربی و مالک جدید باشگاه سپیدرود سیر تغییر و تحولات در پست های مختلف این باشگاه افزایش یافته است.

در همین راستا شنیده می شود،‌ گروه جدید مالکیت سپیدرود،‌ پس از بركنارى كيومرث بيات، مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب و نامه او را برای تأیید به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ارسال کرده‌اند.

با اعلام لیست علی کریمی، علیرضا امامی فر و سهیل حق‌شناس به عنوان دستیاران اول و دوم این مربی انتخاب شده‌اند. آرمین بیابانی به عنوان آنالیزور تیم سپیدرود مشخص شده و محسن سیدی به عنوان مربی دروازه ‌بانان و بهزاد نوشادی به عنوان مربی بدنساز در کنار علی کریمی فعالیت می‌کنند.

بنابراین گزارش در این لیست اثری از حامد طباطبایی که ابتدای فصل با تیم تحت مدیریت تن زاده قرارداد امضا کرده بود و در یک چرخش ناگهانی سر از تیم محمد نوین درآورد در تیم کریمی نخواهد بود و وی باید سپیدرود را ترک کند. البته کارنامه ای هم که طباطبایی از خود بر جای گذاشت در سمت مربی دروازه بان ها هم درخشان نبود و دو دروازه بان وی در پنج بازی مجموعا ۱۴ گل دریافت کردند.

نفر دیگری که باید خیلی زود احتمالا سپیدرود را ترک کند، علی عبدنصرالهی کمک مربی موقت سپیدرود است که فقط برای ۷۲ ساعت توانست در کنار این تیم دوام بیاورد و برای نخستین بار در کادرفنی یک تیم لیگ برتری حضور پیدا کند که البته هم برای خود و هم سپیدرود خاطره ای تلخ به جای گذاشت.

این اتفاق دومین تجربه زندگی مربیگری کوتاه عبدنصرالهی بود و پیش از این ۴ سال قبل در لیگ دسته دوم زیر نظر افشین ناظمی که آن زمان عنوان مدیرفنی سپیدرود را داشت در دو بازی با تحمل دو باخت پی در پی موجب سقوط سپیدرود به لیگ دسته سوم شده بود!

با برکناری بیات از مدیرعاملی و عدم اعلام نام ناظمی در کادرفنی باید منتظر ماند و دید که آیا ناظمی سومین اخراجی سپیدرود خواهد بود یا فشارهای پشت پرده برای نگه داشتن وی جواب خواهد داد!؟


بیشتر بخوانید: تن زاده: دعوای حقوقی مالکان باشگاه سپیدرود تمام نشده است


انتهای پیام/

تغییرات در باشگاه سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار