مالک باشگاه سپیدرودرشت گفت: هنوز موضوع مالکیت تیم سپید رود از سوی دادگاه مشضص نشده است و دادگاه برای قرارداد‌های لیگ برتری این رای را صادر کرده است.

تن زاده: در مورد مالکیت سپید رود هنوز هیچ چیز تمام نشده استجواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرودرشت درباره دعوای حقوقی مالکان باشگاه سپیدرود در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: برخلاف اخبار منتشره در مورد مالکیت باشگاه سپیدرودرشت هنوز رای قطعی در مورد این موضوع رایی صادر نشده است. پروانه‌ی مالکیت باشگاه سپیدرود به نام من است و رای صادر شده بر قرارداد‌های لیگ برتری با توجه به فاصله نزدیک شروع لیگ برتر فوتبال صادر شده است.

او اظهار کرد: سازمان لیگ برتر در این موضوع تخلف کرده است. زیرا این سازمان با نام باشگاه سپیدرود رشت با بازیکنان قرارداد بسته، درحالی که باید با نام سپیدرودگیلان قرارداد منعقد می شد، چون در قرارداد‌ها جعل عنوان شده و شماره پروانه و آدرس‌ها خالی است و این موضوع به معنای سو استفاده از نام باشگاه سپید رود گیلان دارد.

او ادامه داد:تمامی قرارداد‌های تیم سپیدرود رشت به همین شکل در سازمان لیگ ثبت شده و به این جرم توجهی نشده است، ما روی این مسئله شکایت خواهیم کرد و حتما پیگیری‌های لازم را انجام می دهیم.

جواد تن زاده درباره رای دادگاه استان گیلان پیرامون مالکیت محمد نوین گفت: این موضوع فرافکنی است، چون حکم دادگاه در خصوص قرارداد لیگ برتر بوده و هیچ موضوعی در بحث مالکیت نبوده و رای صادر شده ۲۰ روز مهلت تجدید نظر دارد.


بیشتر بخوانید:عزیزی: به کارهای مالک سابق سپیدرود اهمیتی نمی دهیم


انتهای پیام/

اظهارات تن زاده درباره وضعیت مالکیت تیم سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار