رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تکاب گفت: ساماندهی - بهسازی و روکش آسفالت محور تکاب - دندی - تخت سلیمان در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جلسه معارفه رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تکاب گفت: ساماندهی - بهسازی و روکش آسفالت محور تکاب - دندی - تخت سلیمان با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال بعنوان یکی از محور‌های مهم بویژه در بخش توسعه گردشگری در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسلان شکری به لکه گیری و روکش آسفالت محور شاهین دژ - تکاب و بالعکس اشاره کرد و ادامه داد: برای این محور نیز ۱۳۰ هزار میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

در ادامه جلسه علی مکرمی فرماندار تکاب نیز ضمن تشکر از کار‌های انجام شده و درحال انجام در بخش راهداری این شهرستان گفت: فرمانداری تکاب تمام تلاش خود را برای همکاری در بخش تامین اعتبار پروژه‌های راهداری انجام خواهد داد.

در این جلسه امیر ید بیضا به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب معرفی و از خدمات پاشایی رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ی

 

روکش آسفالت محور تکاب - دندی - تخت سلیمان

برچسب ها: حمل و نقل ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.