مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بهره برداری بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان خوی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراهیم مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان خوی گفت:این بیمارستان در ۳ هکتار زمین و ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا در ۳ طبقه در دست ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای احداث بیمارستان گفت:تاکنون بیش از ۴۷ میلیارد تومان برای ساخت و آماده سازی این بیمارستان هزینه شده است.

وی ادامه داد:برای اتمام ساخت و تجهیز این طرح، ۳ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

مبارک قدم با اشاره به زمان بهره برداری بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی خوی گفت:طبق پیش بینی ها، این طرح در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی گفت: ساخت همه بخش‌های این بیمارستان از جمله بخش جراحی زنان و مردان، فوریت‌های پزشکی، مراکز مراقبت‌های ویژه، ارتوپدی و بستری اطفال به اتمام رسیده و آماده تجهیز است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی استان عملیات تجهیز بیمارستان را آغاز کند.

وی با بیان اینکه ده‌ها طرح عمرانی راه و شهرسازی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال با استفاده از اعتبارات عمرانی ملی و استانی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می‌رسد افزود: این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های مرمت و بازسازی حاشیه شهرها، بهسازی و آسفالت روستایی و کلنگ زنی و احداث تقاطع غیرهمسطح و مکان‌های آموزشی در استان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام اینکه ۱۴ طرح نیز در بخش بهسازی و آسفالت روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد عنوان کرد: در حال حاضر ۷.۵ کیلومتر از پل قطور تا مرز رازی در حال بهسازی است.

مبارک قدم با بیان اینکه در بخش ساماندهی حاشیه شهری، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای ۱۷ پروژه اختصاص یافته است افزود: همزمان با هفته دولت بهسازی محله امیرآباد پیرانشهر، سالن ورزشی شهر مهاباد، مدرسه وکیل‌آباد ارومیه، بهسازی خانه محله جمشید آباد خوی افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان خوی در آینده نزدیک افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.