نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه از فراکسیون امید استعفا دادم گفت: وجدان مجلس در استیضاح کرباسیان خوب عمل کرد.

از فراکسیون امید استعفا دادم/ وجدان مجلس در استیضاح کرباسیان خوب عمل کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران امروز (یکشنبه 4 شهریور) در جمع خبرنگاران درخصوص استعفای خود از فراکسیون امید و علت موافقت خود با استیضاح وزیر اقتصاد، گفت: یک ماه و نیم از امضای طرح استیضاح وزیر اقتصاد می‌گذرد و در این مدت دوستان زیادی از من خواستند که امضای خود را پس بگیرم اما من مقاومت کردم و تن به این کار ندادم. آخرین نقطه فراکسیون امید بود که آنها هم تحت تاثیر این لابی ها از من خواستند که امضای خود را پس بگیرم که با مخالفت من روبرو شدند.

وی افزود: بسیاری از اعضای فراکسیون امید به بهانه اینکه وزیر کاره ای نیست در مخالفت استیضاح رأی دادند و تعداد کمی از نمایندگان امید با استیضاح موافق بودند؛ نخواستم خلاف تشکیلات عمل کنم یا باید از استیضاح دست برمی داشتم یا استعفا می دادم، که من راه دوم را انتخاب کردم.

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه استیضاح کنندگان ترکیبی از فراکسیون ولایی، مستقلین و 10 نفر نیز از فراکسیون امید بودند تضریح کرد: این استیضاح به فراکسیون ها مرتبط نبوده بلکه فردی بود، در مجموع وجدان مجلس خوب عمل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۴:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
باید مسئول ناتوان کناره برن شاید جوانان با سواد بتوانند کاری انجام بدهنداقدام شما هم قابل تحسین هستش ،
آخرین اخبار