پنج پروژه دربخش‌های کشاورزی، عمران روستایی، راه روستایی و زیرساخت شهرک‌های صنعتی با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و دیگر مسئولان در این شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، افتتاح سردخانه ۲ هزار تنی در شهرک صنعتی شماره ۲، کلنگ زنی پروژه آبرسانی فاز دوم شهرک صنعتی شماره ۲، زیرسازی و تعریض راه روستایی روستای ندوئیه، بهسازی و آسفالت معابر روستای هیشین، بهره برداری از راه روستایی گرمشک و پیدافک، عنوان پنج پروژه‌ای است که امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان جیرفت کلنگ زنی و افتتاح شد.

 احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه افتتاح سردخانه ۲ هزار تنی در شهرک صنعتی شماره ۲، گفت:این سردخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود:در بحث بسته بندی محصولات باید حمایت بیشتری شود وبخش خصوصی در این زمینه باید همکاری بیشتری داشته باشد.

علی سالاری رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت تصریح کرد:شهرستان جیرفت دارای ۴۲ طرح صنعتی با ظرفیت ۱۴۵ هزارو ۹۵۰ تن و اشتغالزایی ۴۱۳ نفر است.

امیرتیموری مجری این طرح گفت: برای دریافت تسهیلات بامشکلات زیادی مواجه شده است و خواستار حمایت مسئولان برای تکمیل پروژه و ایجاد اشتغال بیشتر شد.

افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت

«کلنگ زنی پروژه آبرسانی فاز دوم شهرک صنعتی شماره ۲شهرستان جیرفت»

یحیی مالکی مدیر شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان در آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی فاز دوم شهرک صنعتی شماره ۲ گفت:این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی افزود: شهرستان جیرفت در بحث شهرک‌های صنعتی در سه سال گذشته رتبه اول جذب اعتبار را در استان دارد و ان شالله تا دوسال آینده شهرک‌های صنعتی جیرفت جز بهترین شهرک‌های صنعتی کشور بشمار می‌آید.

افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت

«کلنگ زنی پروژه زیرسازی و تعریض راه روستایی روستای ندوئیه»

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در مراسم کلنگ زنی پروژه زیرسازی و تعریض راه روستایی روستای ندوئیه گفت:کمیته برنامه ریزی شهرستان در بحث تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه برنامه ریزی می‌کند تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

همچنین سیاوش بیدشکی کارشناس فنی بخشداری جبالبارز گفت:پروژه زیرسازی و تعریض راه روستایی روستای ندوئیه با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری با مشارکت و همکاری اداره بنیاد مسکن شهرستان جیرفت، بخشداری جبالبارز و دهیاری کلنگ زنی شد.

افتتاح پنج پروژه با اعتبار ۴۰ میلیاردی در جیرفت

«بهسازی و آسفالت معابر روستای هیشین»

سیاوش بیدشکی کارشناس فنی بخشداری جبالبارز تصریح کرد: پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای هیشین نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

امیر امیر شکاری مدیر بنیاد مسکن شهرستان جیرفت گفت: شهرستان جیرفت سال گذشته در بحث جذب قیر رایگان دارای رتبه اول در استان کرمان شد و این مهم با پیگیری یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و احمد امینی روش فرماندار جیرفت و با مشارکت بخشداری‌ها صورت گرفت.

افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت

«بهره برداری از راه روستایی گرمشک و پیدافک»

رضا سلیمانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت در آیین بهره برداری از راه روستایی گرمشک و پیدافک گفت::این پروژه به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: همزمان با افتتاح این پروژه عملیات قیر پاشی (اندود سطحی) راه روستای هیشین آغاز شد.

افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت نیز ضمن تشکر ازمسئولان سازمان و اداره جهادکشاورزی جنوب کرمان، اداره راه و شهرسازی، بنیادمسکن، دهیاری‌ها و دیگر عوامل اجرایی اظهار کرد:شایسته است که برای مردم اقداماتی انجام شود که برای همیشه ماندگار باشد.

همچنین در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها، فرماندار وسایر مسئولین شهرستان جیرفت به همراه خانواده شهدا با حضور در آرامگاه شهدای والامقام روستای هیشین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
انتهای پیام/ی

بهره  برداری از چند طرح عمرانی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار