درسومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد ریال ۲۹ طرح مختلف در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درسومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد ریال ۲۹ طرح مختلف عمرانی، برق رسانی، مخابراتی، تولیدی، فرهنگی وخدماتی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه که جمعی از مسئولین اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: این طرح‌ها در قالب افتتاح ۱۸ طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در شهر خانوک و ریحان شهر و بهشت وحدت، ۳ خانه بهداشت در روستا‌های عزیز آباد، حمیدیه و شهرخانوک، طرح تولید خوراک دام، طرح روشنایی محور زرند- کرمان، طرح جایگاه سوخت رسانی در محور زرند کرمان، طرح سامان دهی گلزار شهدا روستای ده اصغر و ۴ طرح مخابراتی و کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت و برای راه اندازی این طرح‌ها در مجموع ۱۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار زرند یاد آور شد: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۴ هزار خانوار مناطق مختلف خانوک، ریحان شهر و دهستان بهشت وحدت از مزایای آن‌ها بهره مند شدند.

در مراسم افتتاحیه جمعی از مسئولین اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از چند طرح در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار