سید محمد موسوی زاده گفت: در حوزه شاخص های صنعت برق ، از مرحله کمی عبور کرده و همواره درصدد ارتقای شاخص های کیفی برق هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه کلیه خانوار‌های ساکن شهر‌ها و روستا‌های استان از نعمت برق برخوردارند گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضریب نفوذ برق در استان سمنان ۱۰۰ درصد است.

وی با اشاره به این که موضوع کاهش تلفات، یکی از مولفه‌های کیفی صنعت برق است یادآور شد: تلفات شبکه‌های توزیع برق استان، حدود ۷ درصد است و از این نظر، استان وضعیت بسیار مناسبی دارد و به صورت مستمر پیگیر تقلیل این میزان با توجه به اهداف و سیاست‌های صنعت برق کشور هستیم.

موسوی زاده با عنوان این که در هفته دولت امسال، ۱۰۰ پروژه عمرانی برق رسانی در استان سمنان افتتاح می‌شوند اضافه کرد: برای بهره برداری از این تعداد پروژه، ۹۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار داشت: احداث ۱۲۴ هزار متر شبکه زمینی و ۹۶۳ هزار متر خطوط هوایی، نصب یک هزار و ۲۵۳ دستگاه پست‌های توزیع برق با ظرفیت ۱۶۵ هزار کیلوولت آمپر، برقراری ۱۹ هزار و ۸۳۷ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و نصب ۴۲۲ انشعاب برق چاه‌های آب کشاورزی، از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با ابراز این که بیش از ۹۴ درصد تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق استان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی احداث و بهره برداری شده تصریح کرد: دایر نمودن بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، هفت هزار و ۴۰۰ دستگاه پست‌های توزیع برق با افزایش ظرفیت بالغ بر یک هزار و ۲۷۷ مگاولت آمپر، برق رسانی به ۴۱۴ روستای استان، برقرار نمودن افزون بر دو هزار و ۳۶۵ انشعاب برق چاه‌های آب کشاورزی و نصب افزون بر ۱۱۱ هزار دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، به عنوان اهم اقدامات صنعت توزیع برق استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به شمار می‌رود.

انتهای پیام / گ

در حوزه شاخص های صنعت برق ، از مرحله کمی عبور کرده و همواره درصدد ارتقای شاخص های کیفی برق می باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.