رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی گفت: همزمان با عیدسعید قربان و انجام مراسم قربانی کردن دام در این روز ، اداره دامپزشکی شهرستان با انجام اقدامات لازم نظارت هایی را در سطح استان انجام داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی گلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی گفت: همزمان با عیدسعید قربان و انجام مراسم قربانی کردن دام در این روز، اداره دامپزشکی شهرستان با انجام اقدامات لازم و هماهنگی لازم با سایر ادارات و ارگان های ذیربط و با تشکیل، آموزش، تجهیز  و ساماندهی اکیپهای ثابت و سیار، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی های شهروندان را انجام داد.

 وی در ادامه افزود: در این بازرسی ها که در سطح شهرستان انجام گردید، دامهای قربانی توسط اکیپ های نظارت شهرستان مورد بازرسی بهداشتی از مرحله ذبح تا توزیع قرار گرفت که در این بازرسی ها موارد غیرسالم و غیرقابل مصرف حذف و از چرخه مصرف خارج گردید.

گلی از تلاش های شبانه روزی نیروهای دامپزشکی که برای رفاه و سلامت و بهداشت مردم ظرف این مدت نهایت سعی خود را انجام دادند قدردانی نمود و از همشهریانی که به اطلاعیه و توصیه های دامپزشکی توجه نمودند و با نیروهای دامپزشکی همکاری به عمل آوردند تشکر ویژه نمود.  

انتهای پیام / گ

جزئیات اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی و شرعی ذبح دام در روز عیدسعید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.