آیت الله شاهراغی گفت: شیطان بزرگ ، آمریکا با نقشه های شوم خود ظلمان را برای از بین بردن حق مظلومان هدایت و حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی خطیب این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ایران وارد جنگ و مذاکره با آمریکا نمی‌شود گفت: آمریکا فاسد و ناکارآمد است و با ظالمان دیگر برای از بین بردن حقوق مظلومان تلاش می‌کند و می‌داند اگر جنگ را علیه ایران آغاز کند به ضررش تمام می‌شود.

امام جمعه سمنان با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولت و مردم هر کدام حقوق و تکلیفی دارند، و دولت باید در کنار خدمت بر بازار و قیمت ها نظارت بیشتری داشته باشد.
 
پیش از خطبه ها ، معان سیاسی و امنیتی استانداری سمنان به مناسبت آغاز هفته دولت ، وحدت مردم و مسئولین را در جهاد اقتصادی خواستار شد و تصریح کرد: همه باید در برابر این وضعیت اقتصادی با مقاومت و آگاهی ایستادگی کنیم .
 
سعید ناجی با تشریح برخی از اقدامات دولت و مسئولین در استان گفت : سمنان به عنوان دارالمرحمه در تاریخ پذیرای زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بوده و اجرای طرح موکب الرضا در ورودی شهر سمنان سبب تقویت هویت فرهنگی این استان شده است.
 
انتهای پیام / گ

سخنان خطیب نماز جمعه سمنان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.