راه اندازی 14 قربانگاه در روز عید قربان در سمنان

کمیته امداد ۱۴ قربانگاه را برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم استان سمنان در روز عید سعید قربان در این استان راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اعلام این خبر گفت: این قربانگاه ها با همکاری مردم نیکوکار در همه شهرستانهای استان سمنان برپا می‌شود.

وی افزود: هدف از برپایی این پایگاه‌ها در نظر گرفتن بخشی از قربانی برای کمک به نیازمندان است.

به گفته قوسی ، در قربانگاه‌ها با نظارت دامپزشکی ذبح دام رایگان انجام می شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پارسال مشارکت مردم استان سمنان در جمع آوری نذورات قربانی به 10 میلیارد ریال رسید، پیش‌بینی کرد: در عید سعید قربان امسال با رشد ۴۰ درصدی این نذورات به 14 میلیارد ریال افزایش یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از توزیع گوشت قربانی با مشارکت ۴۲ مرکز نیکوکاری در این استان بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد.

مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
همچنین مردم خیر استان سمنان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری و با شماره‌گیری #۰۲۳*۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام / گ

جزئیات راه اندازی 14 قربانگاه در روز عید قربان در سمنان

برچسب ها: کمیته امداد ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.