تاکید بر اجرای برنامه شاد و با نشاط و ایجاد آرامش و آسایش در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان گفت: اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه هنرمندان در این شرایط نقش ویژه ای دارند و باید جامعه را به سمت آرامش، آسایش و شادی و نشاط هدایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در شرایط کنونی کشور همه باید در کنار مردم و با مردم باشیم.

وی جنگ اقتصادی را متفاوت با سایر جنگ ها دانست و افزود: جنگ اقتصادی جنگ خانه به خانه و جیب و شکم است و در این جنگ باید اهداف و عرصه فعالیت دشمن را بشناسیم تا پیروز میدان شویم.

سوقندی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان اسلام قبل از جهاد با جان جهاد با مال داشته اند تصریح کرد: جنگ اقتصادی جنگ پیچیده‌ای است و دارای ابعاد مختلف روانی، فرهنگی و ... بوده و انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود با فتنه بزرگ دیگری مواجه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نقش مدیران فرهنگی در این شرایط اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران فرهنگی در این شرایط نباید بی تفاوت باشند بلکه باید با فعالیت بیشتر در این عرصه وارد شوند و اهمیت جنگ اقتصادی را احساس کرده و وارد میدان شوند.

وی با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت: مدیران فرهنگی باید از مناسبت‌های پیش رو از جمله روز خبرنگار، دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیر و به ویژه طرح اوقات فراغت و نیز ظرفیت فرهنگ و هنر و رسانه‌ها استفاده نمایند و در کنار و همراه با مردم فعالیت نمایند.

سوقندی، خواستار برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح از جمله اجرای موسیقی به ویژه موسیقی سنتی، جشنواره ها، نمایش خیابانی و راه اندازی کاروان‌های فرهنگی و هنر و اعزام آن‌ها به نقاط روستایی در ایجاد فضای شاد و با نشاط همراه با آرامش و آسایش برای مردم تلاش نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواستار جلب کمک‌های خیرین به امور فرهنگی و هنری شد و اظهار داشت: برای توسعه امور در این بخش‌ها باید ازظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت وقف نیز استفاده و باید از طرق مختلف اقتصاد هنر در استان تقویت شود.

انتهای پیام / گ

شناخت اهداف دشمن در جامعه بسیار مهم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار