مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: در بازه زمانی هفته دولت تا دهه فجر امسال برنامه‌های گسترده ورزشی در استان سمنان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: گسترش ورزش همگانی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بوده و جهت ترویج این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت .

وی از اجرای برنامه‌های جامع در بازه زمانی هفته دولت تا دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: در این مدت برنامه‌های گسترده ورزشی در استان سمنان اجرا خواهد شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: ما بنا داریم از هفته دولت تا دهه فجر انقلاب اسلامی 2 مسابقه بین المللی، 4 همایش بزرگ پیاده روی با همکاری صداوسیما، جشنواره بین المللی اقوام سنگسر و مسابقات متعدد شادی آفرین را در استان سمنان اجرا کنیم.

فتاحی از پیگیری برگزاری همایش‌های جهانی ورزشی و اجتماعی در این استان خبر داد و افزود: پیگیر آن هستیم تا با موافقت‌های لازم از سوی استانداری و دستگاه‌های مربوطه در استان سمنان، امسال همایشی آسیایی را در سطح بین‌اللملی اجرا کنیم و همه زیرساخت‌های این برنامه در استان سمنان مهیا است.

انتهای پیام / گ

پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان سمنان امسال تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.