فرماندار اهر این شهرستان را پایتخت تئاتر کوتاه کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمودی فرماندار اهر در آئین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با اشاره به سابقه هنری و فرهنگی شهرستان اهر و منطقه ارسباران بر ضرورت تقویت و همراهی بیشتر با این جشنواره از سوی مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت مضاعف این جشنواره قدرتمندتر از گذشته در سال‌های آتی تداوم یابد.

وی گفت: این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر به خصوص در حوزه تئاتر، موسیقی و ادبیات همیشه سرآمد بوده و حضور پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف نشان از جایگاه والای شهرستان در این زمینه‌ها دارد و اهر از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بود ه. و جایگاه رفیع در این حوزه باعث تولد فکر‌ها در زمینه‌های هنری، ادبی، رسانه و قلم می‌باشد و ما افتخار می‌کنیم که خاستگاه اساتید برجسته در این بخش در سطح ملی و بین‌المللی از این منطقه بوده و شیخ شهاب‌الدین محمود اهری عارف بزرگ قرن هفتم هجری و ده‌ها اندیشمند، هنرمند و عالمان دینی نشان از جایگاه والای آن دارد.

این مقام مسئول افزود: دست اندرکاران جشنواره با دست خالی و کمترین امکانات بزرگ‌ترین کار هنری را انجام دادند و راه یابی چندین گروه هنری اهر به این جشنواره نشان از استعداد ویژه هنرمندان اهری است.

وی نقطه قوت این جشنواره را مردمی بودن آن برشمرد و رمز ماندگاری و موفقیت آن را صبغه مردمی آن دانست و اظهار امیدواری کرد مردم و مسئولان بیش از گذشته از اینگونه رویداد‌های فرهنگی حمایت کنند.

محمودی در پایان از همراهی تمام ادارات و نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی و اهالی علاقه‌مند به هنر قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ش

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.