فرماندار اقلید گفت: در هفته دولت ۷۴ طرح عمرانی در اقلید افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صالح مشتاقی لار فرماندار اقلید با اشاره به عملکرد دولت در سطح شهرستان اقلید در حوزه‌های مختلف اشتغال، مخابرات، آموزش‌وپرورش، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن گفت: ۷۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی و خدمت دولت‌های اسلامی در راستای برقراری عدالت و به منظور سعادت انسان‌ها است، تصریح کرد: در هفته دولت ممکن است که تمام نگاه‌ها به فعالیت‌های عمرانی و گزارش‌های عملکردی باشد، اما اگر این خدمات برای اجرای عدالت نباشد، ارزش چندانی ندارد.

فرماندار اقلید تصریح کرد: وضعیت و مشکلات امروز موجود در ایران پیش از آنکه اقتصادی باشد، ریشه سیاسی دارد مانند مخالفت آن‌ها با برنامه هسته‌ای ایران که بسیاری از کشور‌ها بیشتر از ما در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما مانعی برای آن‌ها نمی‌شوند.

مشتاقی لار هدف دشمن را ضربه زدن به نظام و کل کشور ایران دانست و افزود: از تسویه حساب‌های شخصی، حزبی و گروهی عده‌ای در این جریانات انتقاد کرد.

فرماندار اقلید به توطئه دشمن در بدبین کردن مردم از نظام و حکومت اسلامی اشاره و بیان کرد: با مکر و حیله، هرروز به یکی از ارکان این نظام حمله‌ورمی شوند و تلاش می‌کنند اسلام را دینی ناموفق جلوه دهند.

انتهای پیام/ت

افتتاح ۷۴ طرح عمرانی در اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.