فرماندار شهرضا گفت: در هفته دولت 89 طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان شهرضا با اعتباری بالغ بر385 میلیارد و 607 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر رفیعی‌نژاد فرماندار شهرضا عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر آثاری از خود به جا گذاشتند که می‌تواند منشور اخلاقی و مبنای عملکرد کارکنان دولت باشد.

وی با اشاره به این‌که یکی از خصوصیات آن‌ها شجاعت بود که زبانزد خاص و عام بود، افزود: شهید رجایی الگوی یک انسان شجاع در استفاده از اخلاق در عمل و قانون‌مداری بود و این خصیصه باید الگوی کارکنان دولت باشد.

فرماندار شهرضا با تأکید بر این‌که باید از رعایت نکردن حقوق مردم و بی‌اخلاقی ترسید، تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی مدیران باید با فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر و همراه با اخلاق خوش در مواجهه با مردم رفتار کنند.

وی با تأکید بر پرهیز از منفی‌گرایی و بزرگ‌نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در بین مردم، گفت: قبل از انقلاب با جمعیت 35 میلیون نفری کشور، 6 میلیون بشکه در روز نفت تولید می‌شد که از این میزان تنها نیم میلیون بشکه به مصرف داخلی می‌رسید و5.5 میلیون بشکه صادر می‌شد، امروز با 80 میلیون جمعیت حدود 2 میلیون و 700 هزار بشکه نفت تولید می‌شود که یک میلیون و 700 هزار از آن مصرف داخلی و یک میلیون از آن صادر می‌شود.

رفیعی‌نژاد با بیان این‌که در مجموعه مدیریتی نباید زیاده‌خواهی و سواستفاده از موقعیت‌ها شکل بگیرد، ادامه داد: اگر در اداره امور با مشکل روبه‌رو هستیم به خاطر عدم رعایت قانون و اخلاق است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان شهرضا، خاطرنشان کرد: 89 طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان شهرضا با اعتباری بالغ بر385میلیارد و 607 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام یحیی رهایی، امام جمعه موقت شهرضا در ادامه این جلسه با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار داشت: آن‌چه سبب ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر شد روحیه متعالی آن‌ها بود، شهید رجایی دلسوزی ویژه‌ای برای اقشار محروم و فرودست جامعه داشت.

وی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر برای این الگوی دولتمردان و مورد توجه مردم قرار گرفتند که در خدمت به مردم اخلاص داشتند، افزود: حل مشکلات اقتصادی و تغییر تیم اقتصادی درخواست مردم از دولتمردان است و مردم خواستار استفاده از نظر متخصصان و دانشگاهیان در زمینه اقتصادی هستند.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و برخورد خوب با مردم در ادارات شهرستان شهرضا، گفت: مدیران روزانه با مراجعات مردمی روبه‌رو هستند از سویی مقررات اداری محدودیت‌هایی را برای مدیران به وجود آورده است که سبب شده کار مردم پیش نرود اما این نعمت خدا برای شما است که مردم به شما مراجعه می‌کنند.

مصطفی اباذری، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرضا در ادامه این جلسه با بیان این‌که دولت اشتغال را به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: 142 شرکت تعاونی فعال در شهرستان شهرضا وجود دارد که 80 درصد بخش حمل و نقل، بار و مسافر شهرضا توسط شرکت‌های تعاونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در سال گذشته 11 شرکت تعاونی در شهرضا به ثبت رسید، بیان کرد: در شهرستان شهرضا شرکت توسعه و عمران باید به ثبت برسد و پذیره‌نویسی انجام شود تا کارهای عمرانی توسط شرکت‌های خود شهرضا در شهر انجام شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرضا با اشاره به مسکن مهر، گفت: در سال 85 با توجه به سیاست‌های دولت مسکن مهر اجرایی شد که در شهرضا هزار و 860 واحد با بهترین کیفیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در این زمینه شهرضا رتبه اول کشور را در تعاونی‌های مسکن مهر دارد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.