مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان : همزمان با هفته دولت 55 پروژه منابع طبیعی با اعتبار بیش از 266 میلیارد و 776 میلیون و 700 هزار ریال در منطقه جنوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طی ادوار مختلف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ... خدمات فراوانی به مردم ارائه داده که پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی را در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه نمود این خدمات و عملکردها در هفته دولت برای همگان قابل مشاهده است، افزود: باید عملکرد و فعالیت‌های دولت را طی این هفته برای مردم تبیین و تشریح کنیم تا موجب ایجاد امید و پویایی در سطح جامعه و تعامل و ارتباط مستحکم و منسجم‌تر بین ملت و دولت شود.

کردستانی از افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه جنوب کرمان طی هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: 48 پروژه‌ ملی، یک پروژه استانی و 6 پروژه ملی‌استانی با اعتبار بیش از 266 میلیارد و 776 میلیون و 700 هزار ریال در این منطقه کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری می‎رسد.

وی اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح را 53 میلیارد و 976 میلیون و 700 هزار ریال و اعتبار پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی را 212 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 26 پروژه در شهرستان جیرفت، هشت پروژه در شهرستان کهنوج، در شهرستان‎های عنبرآباد و منوجان هر کدام هفت پروژه، شش پروژه در شهرستان قلعه‌گنج، چهار پروژه در شهرستان رودبار و سه پروژه در شهرستان فاریاب افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

کردستانی گفت: این پروژه‌ها در بخش عملیات سنگی‌ملاتی و جنگل‌کاری ، پیش‌آگاهی و کنترل آفات و بیماری‌های جنگلی «مبارزه با آفت تشی و گیاه نیمه‌انگل لورانتوس»، نهال‌کاری با آبیاری و مراقبت، عملیات‌های بیولوژیک «بذرکاری و حفاظت و قرق» و بیومکانیک ذخیره نزولات آسمانی، عملیات بند خاکی و ... طی هفته دولت آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خواستار همکاری و تعامل مردم هفت شهرستان جنوبی با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شد و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها بتوانیم، گام بلندی در راستای بهبود سطح منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه جنوب کرمان برداریم تا به اهداف سازمانی مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام /س

 

55 پروژه منابع طبیعی در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار