وزنه بردار ملی پوش کشورمان گفت: سهراب توانایی ثبت رکورد را داشت، هر چند که به دلیل وزن کم کردن بدنش نتوانست ۲۳۴ کیلوگرم را نگه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی وزنه بردار ملی پوش کشورمان پس از پایان رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی، گفت: باید بگویم رکورد‌های ۲ ضرب و مجموع جهان دست خود سهراب مرادی بود، اما اگر می‌توانست آن‌ها را ارتقاء دهد، به نوعی یک رکورد تاریخی و موضوع خارق العاده‌ای محسوب می‌شد چرا که این آخرین رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم در دنیا است و پس از آن رقابت‌ها با اوزان جدید برگزار می‌شود.

او افزود: حیف شد، زیرا سهراب توانایی زدن این وزنه را داشت. هر چند که به دلیل وزن کم کردن بدنش نتوانست ۲۳۴ کیلوگرم را نگه دارد. با این حال سهراب مرادی رکورددار آسیا و جهان است و این رکورد‌ها هم برای همیشه باقی می‌ماند.

سلیمی در مورد رکوردشکنی خود در رقابت دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی نیز گفت: سال گذشته با وجود اتفاقاتی که در مسابقه‌های جهانی رخ داد استارت خوبی برای بازی‌های آسیایی زدم. آمادگی ام خوبی است، اما باید در روز مسابقه ببینم چه اتفاقاتی پیش می‌آید. امیدوارم مردم دعا کنند تا بتوانم مزد زحمات خودم و بقیه را بگیرم.


بیشتر بخوانید: مرادی رکورد یکضرب وزنه برداری جهان را شکست+فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار