فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۷ پروژه در شهرستان خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ولی اله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر در دیدار با مردم هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت: چهل سال از استقرار دولت اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد و در طول این سال‌ها توطئه‌های ریز و درشتی را بر علیه انقلاب طراحی کردند، نخست وزیر و رئیس جمهور یک مملکت را در یک روز به شهادت رساندند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مردم درطول این چهل سال همراه، همگام و پیشقدم در راه انقلاب بوده اند و شعار چهل سالگی انقلاب ما افتخار به گذشته و امید به آینده است.

حیاتی با بیان اینکه در هفته دولت ۱۷ پروژه افتتاح خواهد شد افزود: طرح آبرسانی به روستا‌های حفارشرقی با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی به بهره برداری می‌رسد و به این ترتیب شهرستان خرمشهر به طور کامل به آب غدیر وصل خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت برای اجرای طرح غدیر در سال گذشته هشتصد میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده تا آب غدیر را به شهرستان‌های خرمشهر و آبادان برساند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: خوشبختانه هم اکنون در بحث تامین آب شرب دغدغه‌ای نخواهیم داشت به جز نوساناتی که در طول خط بعضا ایجاد می‌شود و این هم درحال پیشگیری است.

حیاتی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه درمان گفت: اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر با هزار متر مکعب زیربنا در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و بخش‌های مختلف بیمارستان ارتقاء پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خرمشهر بعنوان پایلوت صادرات گوشت تبدیل خواهد شد افزود: کشتارگاه بزرگ صنعتی خرمشهر با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، این گشتارگاه گوشت را با برنامه صادرات تولید و مایحتاج داخلی منطقه را تامین خواهد کرد.

حیاتی گفت:: ۷۴ طرح اشتغالزا در روستا‌ها با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر اجرا شده که در هفته دولت به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/ د

افتتاح ۱۷ پروژه در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.