معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:در هفته دولت ۴۶ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در آبادان به بهره برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛امیر حمزه بزرگی نیا معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: این ۴۶ طرح شامل اجرای تاسیسات بندری، بهسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، احداث مخازن نفتی در پالایشگاه آبادان، تامین روشنایی معابر روستایی و شهری، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی می‌باشند.

وی افزود:برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: در بخش اروندکنار ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال و در بخش مرکزی نیز ۱۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگی نیا همچنین از اجرای خط لوله انتقال آب از ایستگاه شهید کشتکار به دهستان شلاحی در بخش مرکزی و دهستان نصار در بخش اروندکنار به طول ۶ کیلومتر به‌منظور ارتقاء کیفیت و کمیت آب در روستا‌های این منطقه خبر داد و افزود: سه کیلومتر دیگر از این خط تا یک ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی از جمله برنامه‌های تدارک شده در هفته دولت در شهرستان آبادان هستند گفت: طرح‌هایی در هفته دولت در آبادان به بهره برداری می‌رسند که به طور کامل تکمیل شده اند.

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام / د

۴۶ طرح درهفته دولت به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.