دولتمردان ، با افتتاح و بهره برداری از 34 طرح ، هفته 30 میلیارد تومانی دولت را در آبادان به پایان رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان گفت: برای بهره برداری از طرح های در دست اجرا ، 44 میلیارد تومان اختصاص یافته بود که تا این لحظه 30 میلیارد تومان آن در شماری از پروژه ها هزینه و برای هفته دولت آماده بهره برداری شد. 

شهبازی ، با تاکید بر اینکه بهبود معیشت مردم وظیفه اصلی ماست ، آبادان را در حوزه شهر و روستا  به قطاری تشبیه کرد که در همه بخش ها از آب و فاضلاب گرفته تا راه سازی و صنعت روی ریل سرعت قرار دارد.

او گفت : افزایش اعتبارات مصوب آبادان در کمیته برنامه ریزی از 26 میلیارد پارسال و 50 میلیارد امسال ، نشانه نگاه مثبت دولت جمهوری اسلامی به این شهر است و می طلبد که اعضای شورای پنجم با دقت خاص و مشاوره با اهل فن مسیر آبادی آبادان را در اسرع وقت هموار کنند. 

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه شهرداری آبادان درآمد کمی ندارد و هر آنچه عاید می شود مستقیم به حساب شهرداری واریز خواهد شد، منابع درآمدهای شهرداری آبادان را شامل اعتبارات شهرداری - کمکهای موردی دولت - اعتبارات منطقه آزاد اروند - کمکهای موردی سازمانهای مختلف - 3 درصد نفت - تملک دارایی - توسعه متوازن - صدور پروانه - فروش اموال منقول و غیرمنقول - کمیسیون ماده 100 - ماده 77 - عوارض ترمینالها - آرامستان - تاکسیرانی و اتوبوسرانی برشمرد . 

وی گفت : با فعال شدن کارخانه آسفالت و به روز شدن جمع آوری پسماند باز هم می توان به این منابع درآمدی افزود.

او از صبر و شکیبایی مردم صبور آبادان قدردانی کرد و گفت: منتخبان مردم در شورای شهر، با صداقت و خلوص نیت برای آرامش و رفاه مردم و ایجاد امکانات مطلوب و آسان در این شهر کارگاهی تلاش کنند.

انتهای پیام/د

پایان هفته دولت در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.