فرماندار آبادان:مطالبات مردم به حق است و برای رسیدن به حقشان با آنها همراهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرماندار ویژه آبادان با اشاره به طرح های بهره برداری شده در هفته دولت امسال گفت: افتتاح 33 پروژه با 28 میلیارد تومان نتیجه تلاش دولتمردان برای رفاه حال مردم است.

عزیز الله شهبازی از منابع انسانی و امکانات شهر بعنوان یکی از ظرفیت های مهم یاد کرد که لازم است برای اشتغالزایی توجه بیشتری به آنها شود.

وی همچنین با بیان ویژگی های شهردار جدید و انتخاب فرد اصلح برای شهری که او شهرداری آن را ثروتمند می داند افزود: مردم آبادان باید مطالبه گر باشند و بر اساس شاخصهایی که پای صندوق های رای آمده اند قانونمند و با دانایی کامل وعده ها را مطالبه کنند.

معاون استاندار خوزستان همچنین با اشاره به نقش سازمانهای مردم نهاد در این مطالبه گری خاطر نشان کرد: در همه این زمینه از مردم حمایت می کنیم و با آنها همراه می شویم.

شهبازی در ادامه با شنیدن پیام های مردمی درباره مشکلاتی مانند فاضلاب گفت: عزم دولت برای رفع چنین مشکلاتی جزم است و با استفاده از صندوق توسعه ملی برای رفع چنین مشکلاتی در شهر گام برداشته ایم .

او مطالبه مردم برای استخدام ساکنان بومی در شهر را بحق دانست و تاکید کرد: برای این موضوع گامهای اساسی برداشته ایم از جمله انحصاری کردن پایگاه ثبت نام برای استخدام در فاز دوم پالایشگاه برای مردم آبادان و خرمشهر.

انتهای پیام/د

مطالبات مردم به حق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.