اگر روحیه مطالبه‌گری در میان مردم همگانی شد، آن وقت مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛موسوی امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه مردم نباید در مقابل مشکلات شهر بی‌تفاوت باشند، گفت: اگر روحیه مطالبه‌گری در میان مردم همگانی شد، آن وقت مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام سید نبی موسوی امروز در جمع مردم شهرستان، افزود: تا زمانی که روحیه عدم مطالبه‌گری بر مردم شهرستان خرمشهر حاکم باشد، مشکلات این شهر درست نخواهد شد.

 وی در ادامه عنوان کرد: مردم باید برای حل و رفع مشکلات خود مطالبه کنند و نسبت به مشکلات خود بی‌تفاوت نباشند، باید مردم خرمشهر مانند مردم دیگر شهرهای پیشرفته کشور روحیه مطالبه‌گری داشته باشند.

 موسوی ادامه داد: اما اگر یک نفر فقط مطالبه و یا صحبت کند، کار به جایی نخواهد رسید، باید همه حل مشکلات و بحث مطالبه‌گری را خواستار باشند، البته این مساله نیز راه و روش دارد.

 وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید در چهارچوب قانون باشد، تصریح کرد: راه مطالبه‌گری این نیست تعداد زیادی در جلوی درب فلان اداره‌ای جمع بشوند، بلکه باید در فضاهای مجازی و فضاهای حقیقی مشکلات بارها برای مسؤولان بیان شود تا مسؤول دیگر جرئت پیدا نکند که در مقابل مطالبات مردم کوتاهی کند.

 امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه روحیه مطالبه‌گری باید در میان مردم خرمشهر تبدیل به فرهنگ شود، گفت: مردم آن قدر مشکلات خود را بیان کنند، تا مسؤولان نیز متوجه این مطالبه‌گری شوند.

 انتهای پیام/د

مردم نباید در مقابل مشکلات شهر بی‌تفاوت باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.