معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تکمیل پروژه زیرگذر گیشا به 79 میلیارد تومان اعتبار نیازد دارد، گفت: در صورت تأمین اعتبارات، این زیرگذر تا پایان تابستان 98 تکمیل خواهد شد.

/زیرگذر‌ گیشا‌ با محاسبات فعلی ریالی 79 میلیارد تومان اعتبارات می‌خواهدایرج معزی‌ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت مجدد پروژه‌ زیرگذر‌ گیشا‌ اظهار داشت: اگر اعتبارات این پروژه‌ تأمین شود، تا آخر تابستان سال 98 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در 6 ماه دوم سال جاری شاهد فعالیت‌ بیشتری در این پروژه‌ خواهیم بود، گفت: مسیر اصلی زیرگذر‌ گیشا‌ دارای 11 متر عرض است و تعداد خطوط عبوری آن از هر طرف 3 خط است که در مجموع طول زیرگذر‌ یک هزار و 270 متر و طول ناحیه مسقف‌ آن 350 متر می‌شود.


بیشتر بخوانید: حناچی: زیرگذر‌ گیشا به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


وی با بیان اینکه این پروژه‌ با محاسبات فعلی ریال ایران 79 میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد، گفت: با تکمیل این پروژه‌، اصلاح هندسی‌ انجام و همچنین موقعیت قرارگیری‌ بعضی از ورودی‌ها به خیابان کارگر و بیمارستان شریعتی‌ اصلاح خواهد شد.

معزی با بیان اینکه پروژه‌ دیگری هم در همین پروژه‌ تعریف می‌شود، تصریح کرد: پل فعلی گیشا‌ به یک گذر پیاده تبدیل و دسترسی‌ آن برای عابران به شکل عمودی فراهم خواهد شد و همچنین سطح پل به یک فضای شهری تبدیل می‌شود که شهروندان می‌توانند از چشم انداز آن استفاده و خدمات رفاهی مورد نیاز خود را دریافت‌ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار