معزی با اشاره به محدودیت منابع مالی شهرداری تهران گفت: از سرمایه‌گذاران خواهش می‌کنم که به ما کمک کنند.

منابع مالی معاونت فنی با حجم پروژه‌ها مطابقت ندارد/ دستم را به سوی سرمایه‌گذاران دراز می‌کنمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در مراسم افتتاحیه زیر گذر آرش-اسفندیار با اشاره به اینکه حجم اعتبارات موجود برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر با یکدیگر مطابقت ندارد، گفت: بر این اساس نیازمند تدوین شاخص‌های جدید هستیم که بخشی از آنها انجام شده است.

معاون عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: بخاطر وضع موجود سعی کردیم منابع مالی را در مواضعی درست اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در هر فصل مراسم افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت، اظهار کرد: احداث پروژه آرش-اسفندیار دارای اهداف ترافیکی بوده است که جمع کل پروژه 2800 متر و طول تونل 1445 متر است.

معزی با بیان اینکه در فصل پاییز هم چند پروژه دیگر افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: ادامه پروژه بزرگراه صیادشیرازی در اوایل مهر بهره‌برداری می‌شود و زیر گذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام هم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در کنار این فعالیت‌ها بعضی از پروژه‌های نیمه تمام متوقف می‌ماند، گفت: در حال حاضر عملیات تکمیل زیرگذر استاد معین و زیرگذر گیشا هم فعال شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به محدودیت منابع مالی گفت: بر این اساس موضوع جذب سرمایه‌گذار در اولویت ما قرار گرفته و یک پکیج سرمایه‌گذاری در حوزه فنی را آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه من دست خود را به سمت سرمایه‌گذاران دراز می‌کنم، اظهار کرد: موانع شهرداری با کمک سرمایه‌گذاران حل خواهد شد و من خواهش می‌کنم به ما کمک کنید تا پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار