معزی گفت: امیدواریم به زودی و تا پایان امسال شاهد اتمام و بهره برداری از پروژه زیرگذر استاد معین-آزادی باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید از پروژه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای منطقه ۹ با تاکید بر اتمام عملیات فاز اجرایی و اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام مناطق شهری اظهار کرد: در سنوات گذشته روند توقف در اجرای تعدادی از پروژه‌ها به واسطه کمبود اعتبار و مشکلات اجرایی در طراحی، نارضایتی شهروندان را در پایتخت به دنبال داشته است.

وی پروژه استاد معین-آزادی را از پروژه‌های اولویت دار مجموعه شهری دانست و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص پروژه در قسمت زیرین خیابان آزادی و نبود دسترسی‌های جایگزین مناسب، این پروژه جزء پروژه‌های اولویت دار شهر تهران محسوب می‌شود.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: مطابق اولویت بندی‌های صورت گرفته و اعتبارات حاصله و امکانات موجود و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم به زودی تا پایان امسال شاهد اتمام و بهره برداری از پروژه زیر گذر استاد معین-آزادی باشیم.

معزی ادامه داد: در محور جنوبی استاد معین به سی متری جی نیز طی ۴ ماه آینده با گذر از پادگان جی، تلاش می‌کنیم تا مبتنی بر فرموده مقام معظم رهبری در راستای بازگشایی راه مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان اقدام کنیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد: پیش بینی اعتبار با پرداخت بدهی پیمانکاران و همراهی همکاران در مجموعه شهری منطقه ۹ نیزموید این موضوع است.

در ادامه این بازدید، مفاخریان شهردار منطقه ۹ با اشاره به از سرگیری پروژه زیر گذر استاد معین پس از وقفه دو و نیم ساله گفت: آغاز دوباره این طرح با مساعدت مدیریت ارشد شهری و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده و با رفع معارضات تاسیساتی تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/

بهره‌برداری از پروژه استادمعین-آزادی تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار