مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: نیمه اول تیم ما موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت و اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم به گل دست یابیم.

ستاری: باهوش تر بودیم به سایپا گل می زدیم/ توپ به دستم نخوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شکست تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود و نیمه اول تیم ما موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت و اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم در نهایت می‌توانستیم به گل برسیم. بازیکنان از فرصت‌ها استفاده نکردند و در نیمه دوم یک توپ به سمت دروازه ما آمد و تبدیل به گل شد. بعد از دریافت گل شرایط برای جبران گل خورده سخت شد و حریف عقب نشست و چشم به ضد حملات داشت.

او درباره اینکه دقیقه ۸۸ توپ به دستش خورد، گفت: نه کامل دستم بسته بود و در فیلم هم این صحنه موجود است که کامل دستم بسته است.

ستاری درباره اینکه پیروزی برابر استقلال باعث شده بود این هفته بازی خوبی ارائه ندهید، بیان کرد:: نه، ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و اگر باهوش بودیم می‌توانستیم به گل برسیم و بچه‌ها چند موقعیت گلزنی از دست دادند. البته نمی‌شود گفت: بازیکنان ما سهل انگاری کردند، اما با هوش نبودند و موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد. نیمه دوم یک توپ به سمت دروازه آمد و تبدیل به گل شد و بازی همان طور شد که سایپا انتظارش را داشت و حریف بعد از گل به ضد حملات حساب کرده بود.

انتهای پیام/

اظهارات ستاری درباره شکست تیم پارس جنوبی برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار