سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در ادامه لیگ برتر دل به جوانان خود بستیم تا بتوانند عصای دست تیم خود باشند.

دایی: دل به بازیکنان جوان خود در ادامه لیگ برتر بستیم/  نماینده شایسته ای در آسیا برای فوتبال کشورمان خواهیم بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی خیلی سخت و نفس گیری بود و هیچ کدام از تیم‌ها دوست نداشتند بازنده شوند. نیمه اول تیم پارس جنوبی جم بهتر از ما کار کرد، اما در نیمه دوم تیم ما بر بازی تسلط داشت و موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم و هم در نیمه اول و دوم گوهری دروازه بان تیم پارس جنوبی روز خوبش بود و چند موقعیت را از تیم ما گرفت. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چرا که با جان و دل کار کردند به خصوص نیمه دوم تمام کار‌هایی که از آن‌ها خواسته بودیم به درستی انجام دادند. در مجموع نیمه دوم خوب کار کردیم و به غیر از یک موقعیت گل که دروازبان ما به خوبی آن را گرفت، موقعیت چندانی حریف ما نداشت. می‌دانستیم که با توجه به بازیکنانی که پارس جنوبی جم دارد سعی می‌کند کوتاهترین مسیر را برای گلزنی انتخاب کند و ارسال از جناحین برای استفاده مهاجمان تاکنیک حریف ما بود و این نحوه بازی را این هفته در تمرینات کار کردیم و خدا راشکر می‌کنم بعد از چند بازی که بد کار کردیم در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

او درباره اینکه سایپا خیلی بازیکن جوان در اختیار دارد، گفت: به طور حتم بازیکنان جوان و خوبی داریم که در بازی‌های بعد می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. مطمئن باشید هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد ما از او استفاده می‌کنیم. در ادامه لیگ برتر دل به جوانان خود بستیم تا بتوانند عصای دست ما باشند.

دایی درباره اعتراضش به نحوه قضاوت داور بازی گفت: بازیکن حریف در صحنه‌ای روی شانه بازیکن تیم ما رفت و یکی، ۲ ثانیه روی شانه بازیکن ما ایستاد و نمی‌دانم چرا داور وسط این صحنه را ندید. داو چهارم دید و با من صحبت کرد و علاوه براین همه این صحنه را دیدیند و غیر از داور وسط که باید این صحنه را خطا اعلام می‌کرد. دقیقه ۹۳، ۹۴ همان توپ بیاد و وارد دروازه ما شود در آن صورت فرصت برای جبران گل خورده نداریم. فوتبال استفاده کردن از لحظات است و اگر چنین موقعیت‌هایی به حریف بدهیم همه زحمات ما و باشگاه زیر سئوال می‌رود.

سایپا در میان تیم‌های صنعتی مظلوم واقع شده است

سرمربی سایپا درباره دومین پیروزی تیمش در لیگ برتر و شرایط این تیم برای بازی پلی آف در آسیا تصریح کرد: اگر تیم ما را نگاه کنید به غیر از بازی با پیکان که فوق العاده بازی بدی ارائه کردیم، البته اگر دقایق اول بازی برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد به غیر از آن بازی در همه بازی‌ها تیم ما خوب کار کرده است و ذوب آهن را باید در خانه اش می‌بردیم و بازی با تراکتورسازی در حضور ۶۰ هزار هوادار بازی خوبی ارائه کردیم و امروز هم یک فوتبال خیلی خوب را انجام دادیم و ما در آسیا می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال و تیم ملی کشورمان باشیم. نگاه کنید ما چطور تیم بستیم و شرایط اقتصادی و مالی تیم ما چطور است و همه این مسائل را باید توجه کنید. تنها تیم صنعتی که مظلوم واقع شده است سایپاست و متاسفانه ما وضع اقتصادی خوبی نداشتیم که نتوانستیم خوب یارگیری کنیم و نفرات بهتر و بیشتر یرای تیم اضافه کنیم. خدا راشکر نفراتی که گرفتیم به ما کمک می‌کنند و همه عالی هستند و من مطمئن هستم روز به روز بهتر می‌شویم. از همه بازیکنان خود راضی بودم و هر چه در توانشان بود در بازی گذاشتند و خدا را شکر بازی را پیروز شدیم.

او در پایان درباره اینکه حریفان آسیایی سایپا هزینه‌های هنگفتی کردند، خاطر نشان کرد: خرج سنگین است، اما با هزینه‌های کم باید نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم. پارس جنوبی جم نماینده شایسته ما را هفته گذشته یک بر صفر برد و اینجا می‌آید یک بر صفر به تیم ما می‌بازد و حداقل ۲ - ۳ تا گل دیگر باید می‌زدیم و تیم ما خوب است و مطمئن باشد در آسیا خوب کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار