مدیر عامل تیم پارس جنوبی گفت: قرارنیست در تمام دیدار‌های لیگ برتر پیروز باشیم، اما بازی رضایت بخشی مقابل سایپا انجام دادیم.

رضاییان:قرار نیست در تمام بازی ها پیروز باشیمبهرام رضاییان مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی باخت تیمش مقابل تیم سایپا اظهار کرد: می توانستیم در دیدار با تیم سایپا پیروز میدان باشیم، اما یک گل دریافت کردیم و بازیکنان هرچه تلاش کردند موفق به وارد کردن توپ به  دروازه‌ی حریف نشدند.

او در ادامه گفت:قرار نیست در تمام دیدار‌ها تیم پارس جنوبی پیروز میدان باشد، اما با این وجود، بازیکنان تیم پارس جنوبی تمام تلاش خودشان را در بازی با تیم سایپا انجام دادند. با وجود میزبان و ستاره دار بودن تیم سایپا تنوانستیم بازی خوبی را به اجرا بگذاریم.

تیم‌های شهرستانی مثل ما بازیکن خوب می‌سازند

بهرام رضاییان در مورد هدف گذاری تیمش برای این فصل از لیگ برتر و محدودیت‌های مالی گفت:مشکلات مالی الان نیز در تیم وجود دارد و این یک امر طبیعی است مثل همه‌ی تیم‌ها که الان درگیر این موضوع هستند.

وی افزود: تیم‌های شهرستانی مثل ما بازیکن خوب می‌سازند و تقدیم تیم‌های لیگ برتر می‌کنند، اما تمام تلاشمان را در لیگ انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:درویش: عجیب است داور صحنه های خطا را ندید


انتهای پیام/

اظهارات  رضاییان درباره ی باخت تیمش مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار