مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: عجیب است که داور صحنه‌های خطا را ندیده است و اگر یکی از این توپ‌ها وارد دروازه می‌شد کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

درویش: عجیب است داور صحنه های خطا را ندیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درباره پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازیکنان تیم ما بازی خوبی انجام دادند و به علت پیروز نشدن در ۲ - ۳ هفته استرس زیادی داشتند. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و از این به بعد روند تیم ما بهتر می‌شود و هماهنگی لازم را بدست می‌آوریم. انشالله نتایج بهتر از این هم بدست می‌آوریم.

او درباره اینکه صحنه خاصی از داوری در این بازی دیده است یا نه! گفت: شما دیدید در چند صحنه مهاجم حریف روی مدافع ما خطا کرد و با اینکه ما در سکو‌ها بودیم، اما این صحنه را دیدیم و عجیب است که داور صحنه‌های خطا را ندیده است و اگر یکی از این توپ‌ها وارد دروازه می‌شد کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم. این چندمین بار است این مشکلات به وجود می‌آید، اما داور متوجه نمی‌شود و در بعضی از مواقع این اتفاقات به ضرر ما تمام می‌شود.

درویش درباره اظهارات علی دایی مبنی بر بدشانس بودن سایپا در چند هفته اخیر تصریح کرد: بچه‌های ما روی هم رفته امروز خوب کار کردند و یکی، ۲ موقعیت حریف را دروازه بان ما گرفت و اگر گلر ما نتواند موقعیت‌های گلزنی اندک حریف را بگیرد در آن صورت نتایج بازی غیر قابل پیش بینی می‌شود و در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر این بازی را پیروز شویم، اما از این به بعد بازی‌های بهتری از بازیکنان سایپا شاهد خواهید بود.

مدیرعامل سایپا درباره مشکل اللهیار صیاد منش گفت: این مشکل را طی مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه استقلال حل می‌کنیم، همچنین فتحی مدیرعامل استقلال در خارج از کشور بود و نتوانستیم با او جلسه‌ای برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره پیروزی تیم سایپا برابر پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار