سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: تاکنون بدبیاری نداشتیم و طبیعت فوتبال است که باید زمان بگذرد تا هماهنگی‌هایی ایجاد شود.

حاتم: تیم سایپا بد بیاری نداشته است/ داور از هیجان بازی عقب بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حاتم سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: تاکنون بدبیاری نداشتیم و تیم ما جوان بود و نفراتی به تیم اضافه کردیم و طبیعت فوتبال است که باید زمان بگذرد تا هماهنگی‌هایی ایجاد شود. البته بسیاری از بازی‌ها را خوب بازی کردیم و بهترین بازی ما برابر ذوب آهن و تراکتورسازی بود و بدشانسی می‌آوردیم که نمی‌توانستیم به گل برسیم.

او درباره اینکه دایی به نحوه قضاوت مرجان زاده داور بازی معترض بود و در چند صحنه از کوره در رفت، گفت: داوری را نمی‌خواهم نقد کنم، اما شرایط بازی التهابش زیاد بود و داور از هیجان بازی عقب بود. در نیمه اول صحنه‌هایی بود که ما معترض بودیم و نیمه دوم هم تیم پارس جنوبی اعتراض‌هایی داشت، اما مسئله خاصی در داوری ندیدم.

اتفاقات خوبی در سکو‌ها شاهد نمی‌بینم

حاتم درباره اینکه سایپا هوادار ندارد، اما هواداران پارس جنوبی جم گفتنند که داور پولکی نمی‌خواهیم، اظهار کرد: به هر حال این شعار‌ها در فوتبال باب شده است و یکسری تماشگر نما‌ها به سکو‌ها می‌آیند و فرهنگ خوبی نیست و این موضوع را در بازی با تراکتورسازی گوشزد کردم باید رسیدگی، بررسی و عیب یابی شود و اتفاقات خوبی در سکو‌ها نمی‌بینم.

اتفاقات تبریز را به سازمان لیگ ارائه کردم

او درباره اینکه باشگاه سایپا نسبت به اتفاقات تبریز شکایت کرده است، گفت: بله من یک نامه‌ای به باشگاه نوشتم چرا که گزارش ناظر بازی را خودم رویت کردم و همان اتفاقاتی که رخ داده بود به سازمان لیگ ارائه کردم.

سلیمانی از کسی دلخور نبود

حاتم درباره شادی عجیب و غریب محمد سلیمانی گفت: من آن صحنه را ندیدم، اما طبیعی بود که بعد از گلزنی شادی گل انجام بدهد و در این بازی فشار زیادی روی همه ما بود و این بازیکن از کسی دلخور نبود.

تعطیلات لیگ برتر برای تیم سایپا فرصت خوبی است

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره برنامه تیم سایپا در تعطیلات لیگ برتر خاطر نشان کرد: تعطیلات لیگ برتر فرصت خوبی است برای تیم‌هایی همانند تیم ما که بازیکنان جوانی در اختیار داریم و یار جدید به ما اضافه شده است و امیدوارم از این تعطیلات استفاده مطلوب را کنیم.

او درباره اینکه لیست سایپا تکمیل است یا به دنبال بازیکن جدیدی هستید، گفت: منتظر هستیم تا کادر فنی نظر نهایی اش را بدهد و در حال حاضر خبری از جذب بازیکن جدید نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار