بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: برخورد با بازیکن خاطی تیم ملی امید درست بوده است و همین موضوع باعث شد نظم به تیم بازگردد.

جعفری: برخورد با بازیکن خاطی تیم ملی امید درست بوده است/ هک شدن صفحه اینستاگرام اسدی بهانه استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفری بازیکن تیم سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: با توجه به مصدومیتی که داشتم حدود ۲ ماه از شرایط مسابقه دور بودم و تمرین نمی‌کردم. همین مسئله باعث شد که تیم ملی امید را از دست بدهم. امیدوارم با صلاحدید کادر فنی بتوانم در بازی‌های بعد به ترکیب اضافه شوم و به تیم سایپا کمک کنم.

جعفری درباره حذف تیم ملی امید از بازی‌های آسیایی و اتفاقات رخ داده در اردوی این تیم گفت: کرانچار و استیلی حاشیه‌های تیم ملی امید را به خوبی مدیریت کردند و مشکل شخص بوده و ارتباطی به مدیریت تیم نداشته است. برخورد صورت گرفته با بازیکن خاطی درست بود و همین موضوع باعث شد که نظم تیم بازگردد.

او درباره اینکه با اسدی هم اردویی بوده و آیا درست است ساعت ۳ و نیم شب چنین پیامی منتشر شود و بازیکنان عادت کردند که در زمانی این اتفاقات رخ می‌دهد بگویند صفحه اینستاگرامم هک شده است، اظهار کرد: من زیاد با اسدی آشنا نیستم، اما واقعا اگر این کار را کرده باشد اقدامش حرفه‌ای نبوده است. همچنین اینکه می‌گوید صفحه اینستاگرامم هک شده است واقعا بهانه است چرا که اگر این صفحه اجتماعی به راحتی هک شود همه پیچ‌ها دچار این مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/

اظهارات جعفری درباره حاشیه‌های تیم ملی امید در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار