شهردار شهرستان سوسنگرد از بهره برداری از فاز نخست آسفالت و جدول گذاری خیابان 48 متری این شهرستان با حضور استاندار خوزستان و مسئولان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عبیداوی، شهردار شهرستان سوسنگرد بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه آسفالت و جدول گذاری خیابان 48 متری با طول 800 متر از خردادماه سال جاری آغاز شده بود، امروز جمعه 2 شهریور ماه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

وی اعتبار این پروژه را بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان استان، نماینده این شهرستان و مسئولان محلی اعتبارات هر 2 فاز این پروژه تزریق شده و کار با سرعت هر چه تمام‌ تر در حال اجرا است.

عبیداوی تصریح کرد: عملیات زیرسازی از قبیل آسفالت، جدول گذاری، رنگ آمیزی جدول ها و خط کشی خیابان از 20 روز گذشته آغاز شده و اکنون به پایان رسیده است.

شهردار سوسنگرد اظهار داشت: خیابان 48 متری باتوجه به موقعیت خاص و تعداد بالای خانوارها نیازمند رسیدگی هرچه بیش تر است که به همین منظور در فاز دوم اجرای فضای سبز، احداث جاده سلامت و همچنین کفپوش گذاری، نصب وسایل ورزش و بازی های کودکان در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول اعتبار فاز دوم پروژه خیابان 48 متری سوسنگرد را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار از منابع استانی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه های راهسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.