يك پروژه راه سازي با عنوان جاده اميد در محور اهواز - هفتكل با هدف خارج شدن هفتكل از بن بست با حضور استاندار خوزستان و جمعي از مسئولان محلي به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اين پروژه به مسافت 18 كيلومتر و با اعتبار70 ميليارد ريال از پارسال آغاز شده بود.

در آيين بهره برداري از اين مسير اعلام شد كه اعتبار آن 170 ميليارد ريال بوده كه در راستاي اقتصاد مقاومتي و صرفه جويي انجام شده ، در اجراي آن 100 ميليارد ريال صرفه جويي شد.

همچنين استاندار خوزستان به همراه هيات همراه از باند دوم پروژه نمره يك به سمت قبرسيد در مسير اهواز - هفتكل نيز كه به مسافت 11 كيلومتر از پارسال آغاز شده بود ديدن كرد.

اين پروژه قرار است خرداد امسال به بهره برداري كامل برسد. گفتني است كه اين پروژه از شهرستان هفتكل تا اهواز در چند فاز مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

اين دو پروژه از مصوبات شوراي ايمني راه هاي خوزستان هستند.

پيش از اين جاده اهواز به شهركرد و اصفهان از طريق ايإه، به گونه اي بود كه وسايل نقليه ازچند كيلومتري شهر هفتكل از كمربندي جديد عبور مي كردند كه اين امر باعث مي شد كمتر خودرويي از شهر هفتكل عبور كند اما با بستن مسير اين كمربندي و هدايت خودروها از طريق مسير جديد، از اين پس شاهد عبور و مرور وسايل نقليه از درون شهر هفتكل خواهيم بود.

محور اهواز، هفتكل، باغملك، ايذه به شهر كرد، اصلي ترين محور ارتباطي استان خوزستان به استان‌هاي چهارمحال و بختياري و اصفهان است.

شهرستان هفتكل در شمال شرق اهواز واقع و تا مركز استان 90 كيلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.