فرماندار دیر گفت: تامین زیرساخت‌های مناسب در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دیر نوید بخش آینده‌ای روشن می‌دهد.

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان دیر خوب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمزه اعتماد عصر پنجشنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر که به مناسبت روز پزشک انجام شد، گفت: پزشکان از اقشار فرهیخته جامعه اند و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی آن‌ها ارامش و آسایش را به جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: وضعیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان خوب است بطوریکه طی یکسال گذشته پزشکان حدود ۱۲۰ هزار نفر را ویزیت کرده‌اند.

فرماندار دیر با اشاره به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در سطح این شهرستان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های مناسب در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان نوید بخش آینده‌ای روشن را می‌دهد.

وی به نقش پزشکان در تامین سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: سلامت افراد جامعه یکی از مولفه‌های توسعه پایدار در جوامع است و باید همه در جهت تقویت این مولفه تلاش کنیم.

اعتماد با بیان اینکه دولت به دنبال ایجاد راهکار برای افزایش خدمات بهداشتی درمانی مردم است افزود: اجرای طرح تحول سلامت یکی از این راهکار‌ها بود که به تدبیر دولت دکتر روحانی باعث افزایش امید در جامعه و رضایتمندی مردم شد.

انتهای پیام/م

زیرساخت‌های بهداشت و درمان دیر نویدبخش آینده‌ای روشن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.